donderdag 8 maart 2018

FLITS-actie: deze WINACTIE loopt van donderdag tot zondag 12.00 uur DEZE ACTIE IS GESLOTEN



Een paar dagen geleden stelde ik op mijn boekenpagina op Facebook de vraag of mijn vrienden bekend waren met het Tijdschrift Bühne. Daar werd veelal ontkennend op geantwoord.

Bühne is een tijdschrift voor literatuur en cultuur van uitgeverij Aspekt. Het eerste nummer verscheen in oktober 2014. Het tijdschrift verschijnt 2 keer per jaar, in het najaar, september/oktober en in het voorjaar, maart/april. Het wordt een tijdschrift genoemd, maar is in mijn ogen een boek.

Omdat in mei Bühne no. 8 verschijnt wil ik van deze gelegenheid gebruiken om jullie door middel van een winactie kennis te laten maken met dit veelzijdige tijdschrift Bühne.

Daarom start ik vandaag de winactie voor een exemplaar van Bühne no. 5 uit 2016 . Met dank aan Uitgeverij Aspekt voor het mogelijk maken van deze winactie.
Lees meer over Bühne no. 5 en mijn mening in mijn blog.



Meedoen gaat als volgt:
1) Like de boekenpagina op facebook Mieke's blog: 'Graag gelezen' en laat daar in een reactie achter dat je meedoet.
2) Alleen bestemd voor adressen in Nederland en België.
3) Indien geen naam wordt vermeld, doe je niet mee. (Anoniem is geen naam)

Deze actie start vandaag 8 maart en sluit op zondagmiddag 11 maart om 12.00 uur. Die dag maak ik de naam van de winnaar hier bekend.
Indien deze winnaar 13 maart niet gereageerd heeft, wordt een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes voor iedereen.

Warme groet,
Mieke Schepens



Wat altijd in het oog springt, is per nummer van Bühne het rijke en veelzijdige palet van de auteurs die zich erin presenteren.

Maart/april nummer Bühne no. 8:

Perry Pierik - inleidend gedicht
Reindert Brongers - Een oude piano - kort verhaal
Maran Olthoff - herinneringen aan Roald Dahl - memoires
Bère Miesen - Anne - gedicht
Wieke Mulier - De boten & Professor Snorèl - twee verhalen
Mathilde Renes - #Selfie - 20 jaar getekend dagboek
Paul Dentz - Horror tegen het leven - essay
Marlène Hommes - Het dal der olifanten - kort verhaal
Frank Heine - Bredero - essay
Reindert Brongers - #Locatie - De zijdefabriek van David van Mollem
Maarten Barok - Dé droom/Zonnige morgen - keuze uit de gedichten
Hans van Willigenburg - Liefdesles - kort verhaal/ERUIT - gedicht
Maria Janssen - Orkaan Luis 1995 - memoires
Hein Heijnen & Merik van der Torren - Muziekvriendin/verliefd - Lied van het ravijn/Sarabande II - duetten
Alfred Krans - Wij  brengen Abraxas uit balans - essay
Eric Klarenbeek - Het ware verhaal - kort verhaal
Robbert Jan Swiers - De vaalheid van Oscar Redoute - kort verhaal

Het voorjaarsnummer van Bühne wordt verwacht in mei.

Bühne no. 8 kunt u al voorbestellen: info@uitgeverijaspekt.nl
(bron: Uitgeverij Aspekt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.