dinsdag 28 juni 2016

'Drone' van Bart-Jan Kazemier



Voor de boekenredactie van bol.com las ik 'Drone' van Bart-Jan Kazemier.

Het loopt niet allemaal even soepel voor Minister van Defensie Ava Rodenburg wanneer ze de kamer over wil halen om in te stemmen met de aankoop van een nieuw type drone. Ze wil dat de naam Rodenburg voor altijd verbonden is aan deze vernieuwing. Het gaat hierbij niet alleen om de naam Ava Rodenburg maar ook die van haar vader. Wat heeft hij hier mee te maken?
Totaal onverwacht blijkt bij stemming in de Tweede Kamer zelfs een lid van de coalitie tegen haar voorstel te stemmen, waardoor het van de baan lijkt te zijn. Ze moet alles op alles zetten om niet ook haar positie die inmiddels onder druk staat te verliezen...

Lees mijn recensie verder op:  weblog.bol.com/ 

De auteur
(foto: Cargo)


Bart-Jan Kazemier (Groningen, 1979) studeerde af als taalkundige aan de Rijksuniversiteit Groningen en werkt als docent Nederlands in het internationaal onderwijs. Hij schreef eerder de enthousiast ontvangen thriller De man in het midden.

Koop dit boek bij bol.com

Boekgegevens:
Titel: Drone
Auteur: Bart-Jan Kazemier
Genre: thriller
Uitgave: paperback, 336 pagina's
Uitgever: Cargo, januari 2016
Cargo is een imprint van Uitgeverij De Bezige Bij
ISBN: 978 90 23490 99 9
ISBN: 978 90 23491 49 1 (e-book)
NUR: 305

2 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een spannend boek dat nogal wat voorbereiding en verdieping gekost heeft om geschreven te worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter. Dat waardeer ik. Ik zal zo snel mogelijk op de vraag of opmerking reageren. Bij voorbaat mijn dank.